Kızlar 23 aylık bebeğim.
Ne zaman böyle artık dili tamamen çözülmüş olup konuşuyorlar ?
Şuan sorularıma cevap veriyor evet ama çok kelime haznesi olmadığı için “bunu yedin mi ? Evet.
Parka gidelim mi ?evet. Anne su ver. Baba otur. bunun gibi konuşmalar bi yere kadar.
30.aydan sonra başlar mı acaba sohbete ? Dil gelişimi normal olan bebekler için soruyorum bu arada.
Aşırı ileride dili olanlar zaten çoktan konuşuyodur da. Ben 24aylıkken ikili cümlede olan bebeklerin ne zaman sohbete başlayabildiğini merak ettim