Bir_tirtilannesi mrymkrm hepte bebekleri bulur Allahın cezası sinekler 😣😣 3-4 tane olsa yine birşey demicem ama bir kolunda en az 4 ısırık var
mrymkrm Bir_tirtilannesi ay sorma aynı odada uyuyoruz bizde 1 tane yok hep oğlumu ısırıyor. Geçen ay bütün vücudu böyleydi +isilik olmuştu vücudu çok kötüydü krem kullandım buzzy sprey kullandım geçti çok şükür. Bu gece yine ısırmış yüzünü 🙄
Bir_tirtilannesi mrymkrm bizde de bir tane bile yok hep kızımı ısırmışlar sanırım. Huzursuz da oluyor haliyle bakalım yarın eczaneye gidip bir krem alayım canım sağol
Eda6714 Bir_tirtilannesi sivri sinek ısırığı benim bebeğimi de tam bir gece de 22 yerinden ısırmışlardı şimdi sürekli kasıyor
Bir_tirtilannesi Eda6714 tuzlu su yapıyorum biraz veya kaşıntı olmasın diye krem sürüyorum iyi gelir birazda olsa. Siveno kullanıyorum koruyucu sprey yani onu kullandığım halde bu sabah daha da çok ısırmışlar o yüzden acaba farklı birşey mi diye düşündüm haliyle
Eda6714 Bir_tirtilannesi bebekler için sinek kovucu sprey var geceleri yatmadan her yerine sıkıyorum artık