Kızlar selam doktor önerisi ile 5. Ayda ek gıdaya geçtik şu ana dek meyve sebze ve yoğurt verdim. Yavaş yavaş kahvaltı ve çorbaya geçiyoruz. Bebeğim ilk zamanlar yoğurdu falan bayıla bayıla yerdi ne versem ağzını açardı ancak 25 gün önce falan kanında enfeksiyon çıktı ateşlendi iyileşti derken o süreçte hiç bi şey yememeye başladı ve bu hala devam ediyor. Bugün ilk kez tarhana çorbası yaptım yemedi , yoğurdu zaten artık yemiyor yani ne versem iki kaşık yeyip mızırdanıyor yemek istemiyor. Ek gıda tarif kitapları aldım değişik şeyler deniyorum ama yok her şeye aynı tepki artık üzülmeye başladım benim ne yapmam gerekiyor tavsiyeleriniz nelerdir ? Sizin ek gıda süreciniz nasıl geçiyor ?