Bana ve babasına aşırı bağımlı, hassas sürekli kucakte durmak isteyeb 6 buçuk aylık bebeğim var. 6 aydır çok şiddetli gaz sıkıntımız vardı uykularımız ve beslenmemiz çok düzensizdi o sebeple de hep kucağımda memede uyuyordu. Gaz bitti hala asla memem dışında bir yerde uyutamıyorum. Uyusada memeyi bıraktığı an uyanıyor.Dışarıda da uyumaz. Zaten 2 saatte bir uykusu geliyor kapının önübe bile çıkamaz oldum.Bu sebepten ücretsiz izne ayrıldım ama 1 seneden fazla böyle devam etmeye psikolojim elverecek mi bilmiyorum zaten uyumazkende hep kucakta temel ihtiyaçlarımı dahil karşılayamıyorum.bebeği böyle olup Uyku eğitimi veren var mı? Nasıl verdiniz? cesaret edemiyorum birkaç denemem oldu ama kıyamadım hemen pes ettim.devam etsek başaracağız gibide durmuyordu.