ikizler_mom kbraatlas ikizlerim 32 aylık 3 yaşa çok az kaaldı delitmemme ramak kaldı kavgalar inatlar aglma kırizleri nee dışarda dururlar ne içerde halinize şükür edin bacılar bn çifter çifter deliriyorum 😂😂
kbraatlas ikizler_mom aboo seni hiç düşünemiyorum biz 1 tane ile pes ettik sende 2 adet 😀 3. Dusunuyor musun 😀😀😀😀
ikizler_mom kbraatlas heemde nee iki tane 😂 şuanlık düşünmüyoruz nasip olursa ilerde hiç koly degil çpcuk bakmaak tekrar ikiz olma ihtimali de var korkuyorum 🤣
kbraatlas ikizler_mom senin bide öyle bir durumun var 😀 direk ikiz olursa o da abooo dusunem3dim neyse sen az dur 😀