Selam kızlar bebeğim 9 aylık normalde yerdi hani çok yemezdi ama yapılanı yerdi sımdı asssla tadına bakmadan kafa ceviriyo son bir haftadır tatile gittik geldik bi değişti dişleri cıkınca bi ara ateş huzursuzluk yaptı sonra da iştahı gitti dişleri cıktı suanda geri gelir diye bekliyorum ama yok hele sabah kahvaltısı nerde her yaptığım boşa gidiyor çok üzülüyorum sizce ne yapayım iştah açıcı bişeyler mi kullansam?