7 ekimde doğum günü ben doğum günü kutlamak yerine her hangi Bi derneğe bağışmak yapmak istiyorum Bi kaç derneğe baktım
Ekmek dağıtıyorlar aklıma da yattı kızımın adına ekmek bağışlamak istiyorum
Zaten adağım var kızım olsun doğsun sağ salim çocuk sevindircem demiştim
Oraya şeker bağışığı yapmak istiyorum bildiğiniz dernek var mı?