Oglum ateşledi hastalandi ateşini falan atlattık antibiyotik kullanıyoruz fakat bağırsaklarını cok gaz oldugu icin 2 kat oluyor masaj fitil herseyi denedim çıkaramıyoruz küçük pirt yapiyo gunde bir kez yada 2 kez aynı şekilde migdesindede cok gaz var buda surekli sütü sindiremeyen kusmasina sebep oluyor tavsiyesi olan varmi guzel annelerim