Gerçekten ama gerçekten aç geziyor geçen gün ağzı kokuyordu ya açlıktan 😣Çok üzülüyorum zaten zayıf ve minyon bir kız ve çok haraketkli gelişim geriliği olacak en sonunda. Dün sabah sadece 1 yumurtanın yarısı kadar yedi öğlen yarım kase yoğurt çorbası akşamda köfte yapmıştım seviyor diye 2-3 ısırık aldı bi daha ağzına vurmadı. Ne yapsam da sonuç böyle en sevdiği şey yoğurt bi onu bitirir tabağında. Başka bişey yok bu sabah omlet yaptım bir lokma bile yemedi kuru ekmek yedi bi parça bu saat oldu onunla duruyor gerçi 3 saattir uyuyor ama. Bu arada mama veriyorum aç diye onu da az veriyorum gerçi 150 cc.
akıl verin lütfen ne yapayım ne yedirip içireyim nasıl sevdireyim