Herşey yolundaydı uyudu uyandı ağlamaya başladı susmuyor aç değil meme almıyor sadece ağlıyor gaz olduğunu sanmıyorum bacaklarını kendine çekerdi gazı olunca ne oldu anlamadım şimdi battaniye de salladık uyuttuk ya çok korkuyorum bebeğime bir şey mi oldu pazar doktorlarda yok