Kızlar 7 aydır kullanıyorum çok memnunum ama 2 gündür dahili sensör hatası veriyor. Sensörü de temizledim nemli bezle. Resetledim de düzelme olmadı. Bozuldu mu acaba moralim 0 yaaa. Kullanan yardımcı olacak var mı ? Yarında müşteri hizmetlerinden destek alacağım olmazsa da servise göndercem 😢😢