AngeL- doktordan doktora fikir degisiyor.cok eser miktarda kana geciyormus yani bi zarari olmuyr bebege süte.ben cok arastirmistim biliyrm.ilac prospektusunde de onerilmiyr yaziyor sanirim ama bi zarari yok kullandim da.ztn senede 1 yada2 kez kullanilcak bisey bkac gun …karar sizin.