Normal doğumdan sonra ne zaman iyileştiniz acaba ? Süreci tek başınıza mı ilerlettiniz?
Benim 20 gün sonra dikişlerim düştü çok güzel baktık kardeşim sağ olsun hep pansuman yaptı fakat üzerine 20 gün oturmak yasaktı ilk hafta emzirirken 1-2 cm açıldı hala açık geziyorum🙂↕️🙂↕️
Krem doldurduk 15 gün ama birşey değişmedi kapanmadı. yarın belli olacak bakalım inşallah dikiş olmadan farklı birşeyler yapılır farklı doktora gideceğim .
20 gün kadar annem kaldı 15 gündür de annemdeyim eşim bebeği göremeden bebeğimiz büyüyor çok üzülüyorum ..