Ya kızlar dünde post açtım 17 saat oldu uyumuyor diye dün 20 saat sonra uyudu. Ondan önce 18 saat sonra uyudu, daha önce yine 20 saat sonra uyudu. Dün sabah 6 da uyandı gece ta 1 de uyudu öğlen hiç uyumuyor. Bugün gece 1 de uyudu gece 3 de kalktı şimdi öğlen 14:15 oldu daha uyuyacak daha uyuyacak gerçekten artık bıktım usandım uykusuzluktan ölecegim. Her türlü uyutmaya çalışıyorum yok yok uyumuyor şeytan diyor ki kafasına vur bayilt artık sabrım tahammülüm kalmadı eşim,kaynim, eltim, kaynanam,kayinbabam herkes uyutmaya çalıştı yemin etmiş gibi uyumuyor gözlerini kapatmıyor