Yelda35 Kızlar şimdi ben yarın kadın doğuma gideceğim 5 haftalık gebeyim diye. Ama ağdaya gidemedim, alttan muane yapar mı? Keseyi görmezse ? Ona göre temizleneceğim karar veremedim jilet vurmakta istemiyorum ama
[silindi] Yelda35 alttan bakma ihtimali yuksek cunku gebeligin ilk haftalarinda karindan gormek zor oluyor 😊
Asliaydn7 Yelda35 alttan bakıyorlar keseyi göremiyorlar daha çok küçük diye. Hayırlı olsun bu arada :)
1sirinannesi Yelda35 Alttan muayene yapma ihtimali yüksek, en iyisi evde kendiniz alın o zaman, ya da bugünden gidin kuaföre.