Arkadaşlar dün 1 saat kadar eşim baktı kızıma dondurma yedirmiş ben normalde yedirmiyorum sanırım ondan hastalandı boğazında kızarıklık var dedi dr. Aynı zamanda salgın da varmış tam bilemiyorum. Gece bir anda ateşlendi 39lara çıktı hemen acile gittik iğne ateş düşürücü vs iyi oldu geldik Eve. Şimdi de ateşi düşünce sanki hiç hasta olmamış gibi oyunlar oynuyor normale dönüyor ateşi bi anda yükseliyor çocuk perişan oluyor çıkarsa geri gideceğiz doktora ama sizin de önereceğiniz bişey varmı