Başlık size saçma gelebilir, çevremde kimle konuştuysam bebeğini düşürmüş burada da neredeyse her gün okuyorum bebeğim düştü diye.
Bebeğim 4 aylık benimle uyuyor uyurken vs yataktan düşmesinden çok korkuyorum. Ne yapabilirim yatağı yere atıp yaz kış yerde yatmayı düşündüm siz nasıl önlemler aldınız