Hilal096 Dr bilgi vermedi bende düzeldiğini hissettiğim an bıraktım 2 hafta önce bağırsak enfeksiyonu olmuştu düzeldi dedim ama 3 gündür tekrar başladı yani o 2 antibiyotiği ne kadar kullanmam gerekiyordu başladı derken ishal oluyor yine
aslananne27 Hilal096 bizimde dün doktorumuz verdi bogazında kızarıklık var neyse 7 gün kullan sabah akşam dedi
ozr42 Hilal096 bi kere oğlum boğaz enfeksiyonu geçirmişti. Doktor 5 gün kullan geçtiyse bırak geçmediyse tamamını bitir demişti.
ozr42 Hilal096 tamamını bitirseniz iyi olur . Genelde antibiyotikler tamamı bitene kadar kullanılıyor. Geçmiş olsun.
Hilal096 ozr42 ay bilmiyordum 3 4 gün kullandım ben 🥹 geçti zaten zararlı olur diye de kullanmadım aslında boşu boşuna içmesin istedim
ozr42 Hilal096 anne yüreği 🥹 zaten doktorlarda söylüyor işte 1 hafta kullan 5 gün kullan diye gün söylemediyse hepsini bitirseniz daha iyi olur .
ozr42 Hilal096 çekmeyin canım çocuk bunlar hastalanır da iyileşirde ilaç kullanıpta iyileşeyemenlerde var.
macmac Hilal096 sana bir otizmli annesi olarak söylüyorum antibiyotik kullanma bağırsak için başka ilaçlar var
Kuzularinanasi Hilal096 o ilac bozulmustur 10gun den sonra kullanilmaz.baslayinca doktor kac gun dediyse icirmeliydiniz.simdi en bastan baslamaniz lazim doktora gtmeden heleki acilmis o ilaci vermeyin