BurcuKucuk doğru bekarken bizim ilçenin yani Pervarinin balı vardır satanlar direk onlardan alırdı hakiki oldu için sıvı değil akışkan değil daha katı olurdu şimdi de eşim burda bal satıcısından alıyor ni tane market balı vardı direk çöpe attık bildin şeker gibiydi reçel gibiydi akışkanli.. marketten bizde almayı tercih etmioz