AviL06 söylediğiniz her cümlede öyle haklısınız ki..Benim bebeğim de henüz 11 aylık mesela,ben hiç ekran göstermedim ama teyzesi baya oldu bir gün altını değiştirmekte zorlanmış ve “abla,birkaç dk ceviz adam açtım,sustu” dedi. Ben de “sakın bir daha açma,ne kadar aglasa da çözümü bu değil” demiştim. Geçenlerde yine huysuzlandi evde,aklıma geldi teyzesinin dedikleri diye açayım birkaç dk baksın dedim mesela ama ekranı kapattigimda daha fena oldu sanki. Hani bakıyorum tabii her çocuk kendine özeldir ama benimkine yaramadı demek diyorum. O gün bu gündür de asla açtırmıyorum,ki zaten eşim de asla açmaz. Açtığı günler de biz başka odaya geçeriz,o kapatınca döneriz salona. Bide bence çocuğun konuşmasının telefon tabletle alakası yok,tamamen anne-baba-anneanne-teyze vb insanların yanında konuşup konuşmaması da çok önemli diye düşünüyorum. Mesela ben sürekli kitap okurum bebeğime,resimlerine bakarız. Resimdekileri taklit ederek sesler çıkarırım vs derken bunların zaten gelişimini olumlu yönde desteklediğini düşünüyorum. O yüzden ekrana gerek duymuyorum 🧿🙏