EsraGulden Merhaba 2 ay 3 günlük bebeğim var 2.ay asısı yaptırdık ateslendi biraz calpol kullandık 1 cay kasıgı, kutuda ki ölçekten az yani sizler ne sekilde yapıyosunuz
Beybi EsraGulden bebegim okadarlikken 1 tam cay kaşığı bide yarim verirdim az verince fayda etmio bana gore
Sumre0681_ EsraGulden aynen bende 1 çay kaşığı kullandım ateşlenmişti aşıdan. 6 saatte 1 verdim ama düşmüştü eğer düşmüyorsa 4saatte 1 de verilebiliyor. Yine 1 çay kaşığı kadar
Sumre0681_ EsraGulden bide 2. Ay aşısı ateş yaptıysa 4. Ayda yapıyor devamı olduğu için o yüzden 4. ayda aşıdan geldik akşamı ve ateşi beklemeden verdim calpolü 6 saatte 1. Bilginiz olsun. Bu arada çok geçmiş olsun
Ebrarsuu EsraGulden canim vala hemsire gunde 2 en fazla 3 kez verbilirsin demisti bende mizmizlandiginda vermistim atesi yoktu ama bence asi yeri agriyodu verdim iki defa cok sukur iyi geldi
Azizeguney EsraGulden O kaşığın ölçeği ile veriyorum bende. Kullanım kılavuzunda detaylı bilgi var canım. 6 saat arayla kullanıyosun.
Happy_ EsraGulden doktorum da aynı şekilde dedi canım bebeğim 3 aylık bi çay kaşığı önermişti çok şükür bizim ates olmadi
Myagz EsraGulden https://pdf.ilacprospektusu.com/11341-calpol-suspansiyon-120mg-5ml-kt.pdf prospektüsünde özellikle anlatıyor 2. Ay aşısındaki kullanımını