Junioraras61 sınavdan çıkanlar hello nasılsınız ruh halimiz nasıl benimki pert 😂 yani yetistiremedim bile 🤦 umarım birseey olur diyorum ama kesinlikle çalışma imkanımız olsaydı yapılamayacak değilmiş
Cennet70 Junioraras61 bende aynı yetiştiremedim kolay gibiydi ama zaman isterdi birde salldıgım da oldu yaptığım da çalışmamıştım hiç kendimi denemek için girdim 😊 genel kültür sorularını beğenmedim ahhahahahaha
arcey Bende o durumdayım çok kolay gelmişti ama süreyi verimli kullanamadım 😒 sıkı çalışma gerekiyor kesinlikle hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Junioraras61 ygzmoms ya yayınlandı mı ben hiç bakma gereği bile duymadım 😂 35 kadar yolu var en sonunda kazanırız heralde
Hayalperest_07 Junioraras61 bir sene çalıştım ama o anlık sınav stresi yüzünden bildiklerim hepsi karıştı silip yanlış işaretleme iki şık arasında kalma ayy allak bullak oldum ben 🥲
gde3845 Türkçe çok kolaydı hiç bu kadar kolay beklemiyordum uzun paragraf hiç yoktu resmen tarih coğrafya çok kolaydı ama zamanla sıkıntı yaşadım genel kültüre son 20 dk bakabildim onlarda fena değildi inşallah iyi gelir
QueenMom__ Junioraras61 Türkçe ve tarih aşırı kolaydı, gerisi klasik sınavdı. Hatta bu kadar kolay olamaz kesin bi pislik var diye düşünmeden edemedim 🤷🏼♀️
QueenMom__ Hayalperest_07 hahha çalışsak olurdu kız, yinede Türkçe de 2 yanlışım var sadece. Azıcık mat bilmek lazım o konuda fikrim yok 😂
Hayalperest_07 QueenMom__ türkçe evet kolaydı ama Gk çok zordu ben bir yıl çalıştım çalıştıkça stres daha fazla oluyor bilgiler daha çok karışıyor ve zorları