Kızlar söylemesi ayıptır 4 gündür karın ağrılı ishalim vardı 3 gündürde oglumda var ama onda karın agrısı yok benm kadar sıkta cıkmıyo lavaboya ateş kusma vs de yok sadece ishal ezcacı flagyl şurup verdi recetesinde enfeksiyon parazit için diyor ishale iyi gelirmi bu yada başka öneriniz varmı muz yediriyorum sabah aksam 1 tane bol su meyvesuyu içiyor şükür halsizlik vs yok tek ishali var