Konuyla ilgili bir fikrim yok, çok geçmiş olsun, ben sadece kendi salaklığımı yazmaya geldim. Başlığı okuyunca yakma işleminden sonra acıyı azaltmak için dondurma yiyeceksiniz sandım, çünkü rahim kısmını da okumamışım ağız yarası sandım😁uykusuzluk çok zor😔