Hanımlar bugünden beri çamaşır makinesi bu hatayı veriyor çamaşırlar içinde kaldı, kapakta açılmıyor. Filtre temiz içine bir şey de kaçmamış, neden böyle olduki birden. Farklı programlarda da çalıştırdığim halde bu hatayı veriyor ne yapılacaksa yapayım yoksa en son usta çağıracağım.