Benim kızım kolikti. Hep huzursuzdu gündüzleri idare etsekte özelikle akşam belirli bir zamanda ağlama krizleri olur saatlerce sürerdi. Kucağımda gezdirirdik oturtmazdık bile ve sabaha karşı uyurdu belki . Evde yapamazsak arabayla gezdirdik dışarda sadece otomobilde susardı .
Dört ay böyle geçti . Altı aya kadar da yine devam etti .