sekerdurununannesi dişe kadar yemesi iyiydi ama yaklaşık 20 gündür cok kotü bziim de aynı sadece meyve yiyor şuan. Ben de yemesi düzelir diye azaltmak istedim aslında emmeyi cunku sadece emmek istiyordu. İlk baslarda emmeyi azalttığımız icin iştahı açılmıştı ama maalesef yine gitti :(
Gece emmesini bitirmeye karar verdim aslında cunku her uyandığında yeterki uyusun diye emziriyordum, yanıma aldım yataga aramızda yattı döne döne daldı sarıldık arada memeyi yokladı filan ama 5 gunde alıstı ama bu sefer de gece 01.00 gbi uyanıyor aramızda uyuyor😂 sabah mutlaka emerdi kahvaltı yapmazdı simdi uyanınca hemen kahvaltısını hazırlıyorum aç uyanıyor tabi emmeyince. 13.00 gbi ilk uykusuna gecerken emiyor kosa kosa me me diye sevincle 😂 uyanıyor öğle yemegi oyun dısarı cıkıyoruz park gezme aksam yemegi ve 20.30 gbi bir daha emme. Gece de dedigim gbi yanıma alıyorum pışpışla dalıyor unuttu emmeyi arada sabaha karsı zorluyor hayır annecim diyorum sarılıyorum döne döne dalıyor. Ama tabi gün icinde cok istedi emmeyi hep oyaladım o süreç zorlayıcı. Şimdi sırada uyku öncesi memeyi unutturma en zoru da o nasıl olacak bilmiyorum bir de kendi yatagında uyumasını saglamak😂 tek uykuya dustugumuz icin emme de ikiye dustu yani. Bundan sonrası daha zor bakalım suan hem atak hem diş krizimiz var o yuzden emmeyi kesmeyi dusnmuyorum ama belki 18. Ay denicem bakalım