Kızlar 22 aylık oğlum 3-4 gündür sulu ishali vardı zaten muz vs yediriyordum haliyle sürekli kaka yaptıkça pişik oldu poposu da acıyor şimdi sabahtan beri baygın gibi uyuyor daha kahvaltı yapmadı ne yaptıysam yemedi 3 kere sulu kaka yaptı sırtına kadar 2 kere de kokusuz sadece şu şeklinde kustu iştahsızlık halsizlik var şimdi geri uyudu yarına randevumuz var ama napmalıyım acile götürmeliyim yarını mı bekleyim ne iyi gelir ne rahatlatır lütfen yardımcı olun kızlar ya neyden olur acaba üşüttü mü bulunduğumuz şehir 34 derece evde bi o kadar sıcak güneş vuruyor direk sadece zıbınla dolanıyor yatıyor kalkıyor geceleri 23-24 derece oluyor