Oğlum doğduğundan beri 2 saatte bir her emzirmede yapardı ben de bundan endişeleniyodum çünkü hiç doymuyo daha 5 günlükken 90cc süt içerdi sütüm yetmiyodu. Sürekli kaka sürekli bi ıkınma hali 🙁 şu an 59günlük, geçen haftadan beri günde 1 bazen 2 kez yapıyor tabi miktarı baya arttı ne bez kullandıysam fayda etmedi hepsinden taşıyor kakası. Sanırım hepsinin farklı 🤷♀️