Kızlar bulaşık makinem bu aralar hiç güzel yıkamıyor, makinem yeni 3 yıldır kullanıyorum. Lekeli gibi çıkarıyor hiç güzel parlak yapmıyor eskisi gibi. Parlatıcı tuz vs. kullanıyorum bu arada. Sular da kireçli belki ondan olabilir ama bilmiyorum 🤷🏻♀️
Var mı şunu yaptım artık temiz lekesiz yıkıyor diyen ?