Yigitefeninannesi_ Merhaba bu marka derin dondurucu kullanan var mı acaba bim e geliyormuş dondurucu almak istiyorum kararsız kaldım kullanıp memnunum yada değilim diyen var mı?
Eesmaaanur Yigitefeninannesi_ yani kullanmadım ama bu markadan hayır geleceğini düşünmüyorum. Eğer düşünüyorsanız üstüne biraz daha katıp uğur derin dondurucu alın derim. Ömürlük olur
_YanakReisinAnnesii Eesmaaanur benim de uğur derin dondurucum var kullanmıyoruz hiç fişe falan da takmıyoruz doğal olarak acaba bir zararı oluyor mudur bu şekilde durmasının bilginiz var mıdır ? Sürekli servisini arayıp sorayım diyorum ama üşengeçlik işte 😂
Eesmaaanur _YanakReisinAnnesii yani bilmiyorum ama neden zararı olsun ki. Olduğu gibi duruyorsa kullanılmıyor zaten. Olmaz bence