asyaasya1 Kızlar bebeğim 18 aylık yayla çorbası yaptım birazda katı kıvamlı yaptım doyurucu olsun diye ama nedense bana doyurucu gelmiyor 🫠
Ballikizim99 asyaasya1 doyurucu olur tabi içinde pirinçte varsa yoksa da azcık ekmek doğra mis gibi içsin afiyetle 😇
Kbrbydk asyaasya1 bence doyurucu olur. Terbiyesine yumurta filan da kattiysaniz güzeldir. Biz çok severiz büyük kızımda bebekliginden beri severek yer
GokcelifMom asyaasya1 Ben içine birazcık ekmek içi didikliyorum. Tamamen doyuyor. Ekmek koymasan bile doyurur aslında pirinç var içinde zaten, ben karnını şişirip rahatsız etmesin diye pirinci az koyuyorum.