Masal94 işini illa ki hakkıyla yapanlar da vardır onları ayrı tutuyorum ama bakıcı fikri beni biraz korkutuyor. Bakıcıdansa kreş daha uygun bana göre. Hem çocuk sosyalleşir çok daha güzel vakit geçirir yaşıtlarıyla, hastalık konusuna gelince sanırım tüm çocuklar ilk yıl inanılmaz hasta oluyorlar kaçarımız yok gibi . Ne bileyim takviye vitamin vs daha rahat atlatmasını sağlayabilirsiniz ayrıca grip aşısı yaptırabilirsiniz , bu sene oğluma bende yaptırcam çünkü 6 ay ailemin yanında kalıcam kalabalık bi aileyiz. Aşı fikri de korkutucu gelebilir ama yıllardır var olan yapılan bir aşı grip aşısı gerçekten de koruma sağlıyor ben kendim de çok faydasını görüyorum o yüzden oğluma da yaptırmak istiyorum 3 yaşında.