kızlar bebeğim 13 aylık anne sütü+ek gıda ilerledik ancak yarın işe başlıyorum çocuğum emerek uyuyor şuan ekle öncesinde çocuğa ne verebiliriz mamaya mı başlamalıyım yoksa ılık ballı süt vs mı denemeliyim hangisi daha yararına olur bilmiyorum lütfen yardımcı olabilirseniz çok sevinirim deneyimlerinizi öğrenebilir miyim🥺🙏🏻