Bebegim artik 7 aylik oldu. Şimdi geceleri kendi uyanmasa ben kalkip yine mama vereyim mi ? Mesela dün butun gun saat gece 12.30a kadar ayaktaydi sadece oglrn bir 40dk uyumustu sonra allem etti kallem etti uyumadi gece 12.30a kadar ee boyle oluncada sabaha kadar yorgun dustu uyudu uyanmadida kendi bende ellemedim mama vermek icin acaba yanlis mi yaptim ? Birde bizim uykularimiz gunduz cok dengesiz yani 40ar dk yatana kadar oyle uyuyo4 yani degistiremiyorum bu duzeni bazen 1.5 saat uyudugu oluyor tek seferde ama genel olarak aksama kadar 40ar dk uyuyup kalkiyor. Uyku aralıklarimiz 2 saat sonrasinda acayip huysuzlanma var uykusunun geldigini gosteriyor hemen belli ediyor. Bu süre cok mu az 2 saat sizinkiler nasil ?