Iliski yaşarken ağrı oluyor böyle batma şeklinde. Benim de kaymıştı 6 ay kadar kaldı. Sağ bacağıma inanılmaz bir ağrı yaptı en son gidip baktırınca doktor kaymış dedi o an çıkardı. Daha da taktırmam hem çok ağrı yapıyor normal zamanda da sürekli adet olacakmış hissi veriyor hem de kanamayı çoğaltıyor 10 gün falan oluyordum ben elim ayağım titriyordu artık kanamanın fazlalığından