Tövbeler olsun,benim oğlum da aynen bu durumda çocuk nefes alamiyo çırpınır gibi uyanıp agliyo, şimdi yatagimizin başına soğan kestim koydum bence iyi gelecek, önce bı müddet de burnunun ucuna getirdim koklattim bı kaç dakika... Soğan ise yaramazsa yarın mutlaka doktora... Dün hastaneye gitmiştik kesin orda kaptılar, eşim de hasta ama bebek işte nefes almayı bilmiyo onun gibi.. Şükür bana bişi olmadi...