Oğlum 22 aylık 3-4 gündür ishal sulu şekilde yapıyor kakasını püre vs yemiyor muz veriyorum iyi gelsin diye yiyor suyu da bol içiyor ama ishal geçmedi bi türlü 10 dk da bir alt değiştiriyoruz ve buna bağlı pişik oldu altı tam pişiği geçiyor ama kakasını yaptığı an hemen kızarıyor cildi çok hassas ne iyi gelir ishale pişiğe