Kızlar merhaba. Oğlum 26 günlük. Doğduğu günden beri emmek istemiyor. İlk zamanlar çene refleksi yoktu. Ağzına sütler dolardı , ağzından dökülürdü. Şimdi ise çekebiliyor ama emmek istemiyor. Hem aranıyor hem ağzını çekiyor değişik hareketler yapıyor memede :) sonrada ağlıyor. Sütüm yetmiyor desem dökülüyor emmedigi için o an . Sağdım 120-160 ml arası sütüm çıkıyor. Biberondan verince hemen içiyor. İlk zamanlar şırınga ile verdim ama sonra biberona donmek zorunda kaldım. Ne yapabilirim bilmiyorum. Direniyorum aç kalsın eninde sonunda emecek diyorum ağlıyor yine bi iki çekip bırakıyor ya da almıyor. Yardım lütfen