atamomms daha küçükken kestırın derım. Benımkını farketmediler büyüdükçe ben farkettım. silikon ucla emzırdım hep ama onu 7.ayında bıraktı sağarak besledım. Küçükken daha kolay oluyor daha kolay emer keşke benımde yenıdogan zamanında farkedılseydı , oğlum dılını çıkaramıyordu ek gıda zamanında dılını rahat donduremedıgı ıcın zorlanıyordu. Bırde konuşmayı etkıleme problemleri oluyor. 10.ayında kestirdik biz