Çok teşekkürler herkese
Ben de şöyle düşündüm meyveli yaz keki yapmıştım geçen beğenmiştim yine ondan yapıp yanına bugün akşama kendimize fırında peynirli börek yaptıracaktık zaten onlardan ikişer tane, bir kurabiye bir de gevrek tarzı Beypazarı kurusu var öyle menü oluşturayım dedim sizce nasıl peki