Defneannesi_ 4 aylık bebeğim in aşılarını vurdurduk şimdi ateşi var ıslak bez koydum üstünü de soydum ama ateşi çok yüksek olsa ağlar mı yoksa normal durur mu ? Temazsiz ateş olcerimiz var Baby plus in ama bir yüksek ölçüyor bir alçak . Anlayamadim
Babybeste Defneannesi_ calpol şurubunuz yokmu? Çok dolu olmayacak şekilde bir kaşık verin. Hafif nemli bir bezi anlına da koyabilirsiniz. Korkmayın Allahın izniyle birşey olmaz
Alptugba Defneannesi_ Kac derece ateşi ayni ates ölceri bizde kullaniyoruz doğru ölcüyo bide nereden ölçüyosunuz
melisaninannesi Defneannesi_ ateşi yüksekse huzursuzdur. Biz de bugün 5. Ay aşısı vurdurduk 38 e çıktı. Calpol verdim düşürmedi koltuk altlarına nemli bez koydum çok üşüdü çok ağladı çok şükür şu an 37 buçuğun altında 🤲
melisaninannesi Defneannesi_ canım koltuk altı ateş ölçer daha doğru sonuç veriyor ben de alından kullanıyorum emin olmak için koltuk altına da bakıyorum