Merhaba sevgili anneler, tecrübelerinize ve önerilerinize çok ihtiyacım var. Bebeğim 12 günlük. 2buçuk gündür kaka yapmıyor. Daha önce de 36saat yapmamıştı, doktorumuz poposuna masaj yaptı kakası geldi hemen. Aynı masajı biz de evde yapıyoruz ama 2 gündür tık yok. Kabız değildi bu arada, kaka kıvamı normaldi yaptığında. Bol bol gaz da çıkarıyor. Doktor kolik olabilir demişti sadece, arada gaz sancısı çeker gibi nöbetleri oluyor ama dediğim gibi gazını da çıkarıyor. Bu kadar süre kaka yapmaması normal mi, yaşayan ve önerisi olan var mı? Bir masaj taktiği olur vs. O kakasını yapsa ben rahatlıcam yani 🥹