glz2 merhabalar fizyolojik sularla burnunu açın daha sonra burun pompaları oluyor onunla çekin bunu sık sık tekrarlayın zamanla azalıcaktır. Bunlar yapmadan önce sırtına poposunda ensesıne kadar gaz cıkarır gıbı yuksrıya dogru vurun 5 dakıka kadar daha sonrasında fızyolojık suyu sıkın bır burna ters cevırıp bası asagı gelecek sekılde vurun burnundan da cıktıgını goruceksınız dshs sonra dıger burnuna aynı ıslemı yapın ve pompayla cekın 2.5 ay kadar cektık bızde malesef