kızlar merhaba ilk bebeğim tecrübesizim haliyle size sormak istedim sabah 7 gibi sağdığım sütü içti 90 ml üstüne birazda emdi ardından 8 gibi uyandı neredeyse 90 ml mama yedi bitirdi 10 gibi kalktı şimdide 60 ml sağdığım sürü içti birazda emdi normal mi🥲😂