hiramirayyyyy o aylarda bazen duraksama olabiliyor her ay aynı almıyor bebekler maalesef benim kızımda 3. Ayında gram almıştı sadece ama boyuna vermişti üstelik prematüre doğduğu halde daha hızlı kilo alması gerekirken ve yemesi filanda gayet iyiydi ama bazen olabiliyor doktorumuz olabilir normal dedi herşey seyirinde dedi bazen duraksamalar olabilir dedi çiş ve kaka sayısına bak filan demişti. Her bebek aynı olmuyor kimisi her ay 1 er kilo alıyor 7-8. Ayına kadar kimisi almıyor genetik faktörlerde önemli bu aydan sonra gözlemleyin hala aynı seyirde aldıysa doktorunuza danışın derim belki bu ay boya vermiştir bebeğiniz