Tecrubeye ihtiyacin var 😔11 aylik olucak 2 hafta sonra geceleri 2 saat bile uyumuyor 15 dk da bir emziriylrum bazen genellikle de saat basi sansliysam surekli emzirme halindeyim dalamiuor uykuya emzirmeyi komple kessem dahami kotu olur uykulari duzene girermi yada kesersem gece ememeyince krizemi girer bu dusunler beni mahfetti iyice bu surecte ne yaptiniz bir aydinlatın beni 🥰