gamze1111 6 aylık bebeğim korona oldu ilk 2 gün ateş oldu geçti ama 5 gübdür hiçbirşey yemek istemiyor mamasını içmiyor günlük 300 cc mama anca içiyor başına gelen oldu mu ?
Dogacelik gamze1111 bebekler kolay atlatıyor merak etmeyin. Biz de ailecek geçirdik en kolay bebeğim atlattı 10 aylık. Özel bişey yapmanıza gerek yok iştasızlık 10 gün sürüyor. Biraz burun akıntısı tıkanıklık olabilir. Serum fizyolojikle temizleme yaparsınız sadece.
Ucansupurge gamze1111 6-7 aylıktı kızım korona olduğunda 3 gün ateş oldu daha sonra sesi kısıldı 1 haftayı bulmadan geçti
asilvemars gamze1111 merhaba bebeğiniz nasıl oldu, geçen hafta Salı teşhis aldık biz de 8 aylık kızım covid. Önce ateş iştahsızlık şimdi ses kısılması burun akıntısı ve kusma başladı (1-2 kez) şuan hiçbir şey yediremiyorum siz nasıl atlattınız
gamze1111 asilvemars kusura bakmayın yeni gördüm bebeğiniz iyi olmuştur inşallah 10 gün kadar iştahsızlık sürdü sonra yavaş yavaş geçti ateş huzursuzluk dışında belirti yaşamadık