O1Anne Kızımın 2 yaş doğum günü için kıyafet arayışındayım aşırı kararsız kaldım hanımlar yardımcı olurmusunuz ☺️❤️
Ucansupurge O1Anne https://imgyukle.com/i/CxCvoh Geçen yıl bunu almıştım 2 yaş doğum gününe çok çok güzel
Bugleminannesi28 O1Anne ben dikim yaptircam ilk yaşında da özel dikim yaptırdım istediğim tarzda hem kilodan ötürü olduramiyorum hem de tam istedigimi bulamıyorum genelde abiyeler çok abiye şatafatlı sadeler de aşırı günlük
Ucansupurge O1Anne renkleri vardı krem,lila,pembe,toz pembe 😁 çok güzel bir elbise gerçekten bu yıl da benzerini aradım bulamadım 9unda doğum günü kızımın 😁