Merhaba kızım 27 sinde 3 yaşını doldurdu. Son 1-2 aydır kızımı tanıyamıyorum. Sürekli kendini yerlere atıyor ve herşeye ağlıyor. Ağlamaya başlarsa susmuyor. Birde baba baba diye ağlıyor. Kendimi çok kötü hissediyorum. Sanki birşey yapıyorum ona istediği olmazsa baba baba diye ağlamaya başlıyor. 7 aydan beri uyku eğitimiyle uyuyan çocuğun gece uykularını hak getire zaten. 3 yaş sendromu bu mu oluyor? Tahmini ne zaman geçicek 😞